Проведення телефонних опитувань

Послуга колл-центру Телефонне опитування має ряд переваг перед замовленням тет-а-тет опитувань, анкетуванням на вулиці із зарозсилками з питаннями електронною поштою. Сильні сторони телефонних опитувань ProDzvin: вартість, репрезентативність результатів, контроль якості проекту на всіх етапах, аналітична обробка отриманих даних.

Вам необхідно замовити телефонне опитування, якщо ваш бізнес потребує наступне:

  • визначення ступеня лояльності споживачів до послуги або товару (вашого або конкурентів);
  • виявлення потреб респондентів (клієнтів, агентів, партнерів, ін.)
  • складання портрета цільової аудиторії вашого товару або послуги;
  • виявлення зацікавленості потенційного споживача товару/послуги, які ви вже запустили в продаж або тільки збираєтеся інвестувати в розвиток даного напрямку бізнесу;
  • аналіз результатів рекламної діяльності вашої компанії;
  • також телефонне опитування дозволить задати респондентам будь-яке питання, що вас цікавить, не зазначене у списку вище

Для отримання відповідей на питання вашого бізнесу, Prodzvin пропонує основні інструменти колл-центру:

  • Глибинні телефонні опитування (CATI) - інструмент, що дозволяє визначити портрет споживача, виявити його зацікавленість в продукті / послузі, зрозуміти рівень довіри до вашого бренду і лояльності до продукції;
  • Соціологічні та політичні опитування - базовий інструмент для визначення настроїв суспільства і його ставлення до важливих політичних, економічних і соціальних подій, що відбуваються в країні;
  • Послуга таємний дзвінок (Mystery Caller) виявляє сильні і слабкі сторони в роботі ваших співробітників, визначає потребу в системі мотивації або кваліфіковане проведення навчання для поліпшення якості роботи з вашими клієнтами.

Замовити телефонне опитування можна за телефоном +38 (044) 370-87-18 або, написавши нам на info@prodzvin.com.ua

Формати надання результатів нашої роботи з вашими проектами:

  • щоденний технічний звіт (кількість дзвінків і проведених інтерв'ю, тривалість інтерв'ю та ін);
  • презентація звітів у вашому офісі або в офісі ProDzvin (по завершенні проекту / на необхідних етапах проекту);
  • віддалений доступ до вашого проекту: можливість прослуховувати дзвінки операторів ProDzvin в онлайн режимі
  • анкети респондентів;
  • аналіз отриманих результатів з можливістю надання рекомендацій, прогнозів на ринку / проблематики вашого питання