Таємний дзвінок (Mystery Calling)

Чи цікаво вам дізнатися, чому інвестиції, вкладені в рекламу, навчання персоналу, новий офіс, техніку тощо, не мають очікуваного відображення на кількості нових клієнтів, а, відповідно, на прибутках?

Чи залежать ваші продажу і  рівень задоволеності поточних клієнтів від якості спілкування з ними в телефонному режимі?

Таємний дзвінок (Mystery Calling) - це:

  • об'єктивна оцінка роботи і системи навчання ваших працівників
  • оцінка якості роботи ваших співробітників
  • оцінка якості роботи конкурентів

Замовляйте послугу колл-центру Таємний дзвінок (Mystery Calling) - разом з вами ми проведемо якісну розвідку і дізнаємося, чи не прогорають вкладення в бізнес на рівні вашого відділу продажів, відділу по роботі з клієнтами / агентами, на рівні секретаря.

Разом з вами ми складемо «історію» - підготуємо грамотний скрипт, і наші оператори, під виглядом вашого контрагента спробують купити ваші послуги / товари. В результаті ви зможете зрозуміти, чому вкладення в бізнес, якщо і призводять до збільшення запитів на ваші послуги / товари, то самі продажі не збільшуються.

А якщо вам цікаво, як продають конкуренти, послуга Таємний дзвінок (Mystery Calling) - так само актуальний для вас інструмент колл-центру. Ми зберемо всі дані про те, як ваші конкуренти працюють з цільовою аудиторією, яка у них система лояльності, «фішки» та інші переваги перед вашою фірмою.

Замовити Таємний дзвінок (Mystery Calling) можна за телефоном +38 (044) 370-87-18 або, написавши нам на info@prodzvin.com.ua

Формати надання результатів нашої роботи з вашими проектами:

  • щоденний технічний звіт (кількість дзвінків і проведених інтерв'ю, тривалість інтерв'ю та ін.);
  • презентація звітів у вашому офісі або в офісі ProDzvin (після завершення проекту / на необхідних етапах проекту);
  • віддалений доступ до вашого проекту: можливість прослуховувати дзвінки операторів ProDzvin в онлайн режимі;
  • анкети респондентів;
  • аналіз отриманих результатів з можливістю надання рекомендацій, ринкових прогнозів / проблематики вашого питання